لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری: امیدواریم رقبا هم در مسیر آینده شان دچار اشتباه شوند

الگری: امیدواریم رقبا هم در مسیر آینده شان دچار اشتباه شوند

یوونتوس فرداشب در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف مالمو خواهد رفت، دیداری که پیروزی در آن می تواند شرایط بانوی پیر را کمی در مسیر هموار قرار دهد. مکس الگری، مربی یووه در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و تاکید کرد هدف مهم نخست رفتن و صعود به مرحله بعدی بود.

 

هر چند وقت یک بار گامی رو به جلو برمی داریم، در رقابت های سری آ دیر و کند راه افتادیم و اگر در چهار بازی از دست رفته می توانستیم نتیجه برتری را از آن خود می کردیم از اعتماد به نفس کافی برخوردار می شدیم و می توانستیم بهتر عمل کنیم. به هر حال ما عقب هستیم، باید برنده شویم و پیش رویم و امیدوار باشیم تیم هایی که پیش روی ما هستند اشتباه کنند، در حال حاضر رقبا هنوز مرتکب اشتباه نشده اند.

 

قرعه کشی

 

نمی دانم که می توانیم بهتر عمل کنیم یا نه، مطمئنا می دانیم که باید شرایط بهتری را خلق کنیم و بهتر عمل کنیم. باید با تمام آنچه که در دسترس داریم بازی کنیم. با توجه به توانایی ها و واقعیت ها باید ادعا داشته باشیم، هر اتفاقی ممکن است بیافتد، تیم های بزرگی در رده نخست هستند مانند رئال و پاری سن ژرمن، باید منتظر شانس مان باشیم. با این وجود هدف نخست صعود به مرحله بعدی بود و بعد از آن خواهیم دید چطور پیش می رویم.

 

بازی فردا

 

به احتمال فراوان فردا برف خواهد آمد اما به ما گلوله های برفی پرتاب نخواهد شد، ما زیر بارش برف بازی خواهیم کرد، مهم این است که خوب بازی کنیم و برنده شویم در غیر این صورت فقط با دویدن بیهوده ممکن است با مصدومیت روبرو شویم. باید خوب و هماهنگ بازی کنیم و یک عصر زیبا و یک پیروزی خوب را رقم بزنیم.

 

جو مثبت

 

هر زمان که برنده شوی اوضاع بهتر است و احساس ارامش و اطمینان بیشتری داری. ما باید خوب تمرین کنیم، از قبل جدی تر و کوشا تر هستیم. برای برنده شدن در هر بازی تمرین می کنیم و به زمین می رویم. زمانی که در بازی مختلف برنده میشوی ارامش و اعتمادی که به تو می دهد را می توانی حس کنی و بهتر عمل کنی. این مسئله مهم ترین است.

 

روش و سیستم تیمی

 

نسبت به قبل اماده تر و هماهنگ تر شدیم. با اعتماد و انگیزه بیشتری راهی زمین میشویم، البته به این معنا نیست که این طور ادامه خواهیم داد بستگی به اوضاع و شرایط بازیکنان دارد.

 

ترکیب

 

پرین درون دروازه خواهد ایستاد. رابیو هم اینجاست، روگانی و ساندرو برگشته اند. کین در بازی روز یکشنبه ضربه خورد، دشیلیو هم برگشته و امیدوارم بتوانم دقایقی برای انها اختصاص دهم. بازی فردا یقینا برای برنده شدن و پیروزی است و هیچ نتیجه ای قابل قبول نیست، باید به بهترین شکل ممکن به پایان برسد و بعد خودمان را برای بازهای انتهایی ماه اماده کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: